Meer resultaten voor chatten hulpverlening

chatten hulpverlening
hulpverlening
hulpverlening
chatten - Chat met leden die online zijn.
Ik zoek een. Ja, ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en heb de privacy policy gelezen. Dating voor actieve. Stuur persoonlijke berichten. Chat met leden die online zijn. Praat mee op Things2Share. Speel de online quiz met andere leden.
Dag en nacht psychische hulp changinghealthcare.nl.
Heb je psychische problemen en wil je je hart luchten, dan kan dat via hulpverlening.nu. Door een speciaal ontwikkelt programma is het mogelijk om veilig en discreet te chatten met hulpverleners, vrijwilligers of lotgenoten over uiteenlopende psychische problemen. Behalve chat is het ook mogelijk om via video webcam of audio microfoon contact te hebben zonder dat je daarvoor iets op je computer moet installeren.
indesit wasmachine
Wat kan ik doen als ik me eenzaam voel? Rijksoverheid.nl.
Vertel hier dan over uw eenzaamheid en durf om hulp te vragen. Op de website eenzaam.nl vindt u meer informatie over hulp zoeken bij eenzaamheid. Telefonische Hulplijn of chatten bij eenzaamheid. U kunt een telefonische hulplijn bellen of chatten als u zich eenzaam voelt.
vouwgordijnen goedkoop
Meteen je verhaal kwijt Hulp en advies Alles over eenzaamheid.
Via de website van de Luisterlijn kun je ook anoniem chatten met de vrijwilligers. Zij zijn dagelijks van 10.00 tot 22.00 uur online. Praten over verlies. Als je een dierbare verloren hebt en behoefte hebt om daar met iemand over te praten, kun je anoniem chatten met een deskundige vrijwilliger van Praten over verlies.
website bouwen in wordpress
Chatten over psychische problemen.
Via deze website kun je online via internet met elkaar praten chatten in een groep over een thema online groepssessies. Deze groepssessies zijn online besloten bijeenkomsten op onze website. Onder leiding van één van onze hulpverleners kun je samen met anderen praten chatten over een thema.
glasfolie praxis
Jouw GGD.nl Alles over gezondheid voor jongeren.
Er wordt geschat dat 15% van de jongeren zichzelf ooit. Contact jouw GGD. Wij beantwoorden jouw vragen graag zo snel mogelijk. Stel je vraag direct via chat of stuur ons een mail. Direct contact via chat. Stel je vraag via mail.
website speed test google
Chatten is niet altijd handig U-Today.
Hedwig te Molder. Chatten is niet altijd handig. 03 / 09 / 2015 Maaike Platvoet. Hulpverlening via chat kost meer moeite dan via de telefoon, omdat de interactie tussen hulpverlener en hulpvrager wezenlijk anders verloopt. Dat blijkt uit onderzoek van UT-prof Hedwig te Molder en Radboud-onderzoeker Wyke Stommel.
tattoo onderarm
Chat met Fier Fier.nl.
Dit hoeft niet je eigen naam te zijn. Chatten kan anoniem! Als je bent aangemeld, kun je chatten met onze hulpverleners. Je kunt je verhaal delen of vragen stellen. Samen met jou kijken we wat we voor jou kunnen betekenen.
Pen
chathulp Onlinehulp-Vlaanderen.
2011 Methodiek online hulpverlening voor schoolmaatschappelijk werk. Rotterdam: Hogeschool Inholland. Dit hoofdstuk gaat met veel concrete voorbeelden in op de verschillende stappen in chathulp met nadruk op oplossingsgericht werken. De casussen gaan over schoolmaatschappelijk werk en dus over chatten tussen hulpverleners en jongeren.
Chatten Hulp Online Oost.
Bekijk dit filmpje van E-Hulp eens voor wat ervaringsverhalen over online en chat hulpverlening. Je kunt bij ons een eenmalig chatcontact aanvragen, maar natuurlijk kan ook een volledige begeleiding via de chat plaats vinden. De betrokken hulpverlener zal dit samen met jou overleggen. Wil je weten wie de mensen achter de chat zijn? Kijk dan eens hier. Wil jij aan de slag via de chat? Wij chatten via Mijn Online Plan.
Hulplijnen NedKAD.
U kunt ook chatten of mailen. T 0900-0767 5 ct p/min Dag en nacht bereikbaar, zeven dagen per week. Deel deze pagina.: Wie zijn wij? Het Nederlandse Kenniscentrum Angst en Depressie heeft als doel de kwaliteit van de hulpverlening aan mensen met angst en stemmingsstoornissen te verbeteren.
Online professionele hulp voor depressieve jongeren Psycholoog.net.
De site wordt meer dan 200 maal per dag wordt bezocht en er vinden 25 chats per week plaats. Uit vragen aan jongeren na de eerste chat komt naar voren dat zij deze manier van hulpverlening goed zien zitten. Na afloop van elke chatsessie geeft de jongere op een schaal van 0 tot 10 aan, hoe nuttig deze chatsessie was. De toegekende beoordelingscijfers zijn meestal 7 of hoger. Bij een laatste chatsessie beantwoordt 82% van de jongeren de vraag: ÄúAlles bij elkaar genomen, zou je zeggen dat je doel bereikt isÄù met JA. Bij een nee-antwoord wordt vervolgens gevraagd: ÄúZou je kunnen zeggen dat er enige vooruitgang is gemaakt in de richting van dat doelÄù Het antwoord op deze vraag is tot nu toe unaniem JA. Tijdens de chats geven jongeren er blijk van het prettig te vinden dat er door de hulpverleners echt geluisterd wordt. De hulpverlener gaat in op wat de cliënt zegt en laat oordelen en ongevraagde adviezen achterwege. Tevens geven zij aan hoe belangrijk het voor hen is dat het chatten anoniem is, dat het gratis is, en dat er niets doorverteld kan worden aan ouders.

Contacteer ons

soa info
chatten hulpverlening
jongeren hulp
chat hulp online
chat online hulp
hulpverlening chat
online psychologische hulp chat
fysiotherapie tiel
hulp online chat
anoniem chatten problemen
online chatten
chatten online
chat-hulp